zondag 28 juni 2020

Laatste opdrachtje vanuit jullie huis....

Huplahoi schatjes van patatjes,

Zoals jullie gemerkt hebben, kon ik na het krijgen van mijn medicijnen 
niet terug naar jullie komen.
Ik heb pijn in de rug gekregen (zenuw gekneld) en de dokter zei dat 
het beter was dat ik thuis bleef.

Ik wou jullie op dinsdag 30 juni verrassen met een bezoekje maar... 
jullie klasje is wat vroeger met vakantie 
door bezoek van corona beestje.
Zo kunnen we nu geen uitzwaaifoto maken van ons bewogen schooljaar.

Maar misschien kunnen we dit samen oplossen.
Vraag aan mama, papa,...of ze een foto van jou willen maken 
en naar mij willen mailen voor dinsdag 30 juni.
Op die foto maak je met je handen een hartje of zwaai je of geef je een kusje.

Ik maak er een collage mee voor op de klasblog!
Onze laatste foto van ons schooljaar.

Ik hoop dat ik van iedereen een foto krijg!!!

Knuffies,
Juf Natalie

Enkele voorbeelden...
WIN_20200628_22_07_58_Pro.jpg
WIN_20200628_22_08_27_Pro.jpg
WIN_20200628_22_08_33_Pro.jpg

Geen opmerkingen: